Kort, korter, kortst

Windy_Airfield__Short_Skirt_by_parang
(En uiteraard wordt de column voor deze week vanwege deze foto eindelijk eens door wat meer mannen gelezen…)

Die warme lentedag sleurde ze mij mee de winkel in. Ik gaf mijn ogen uiteraard weer eens goed de kost maar ik kon geen mede-mannelijk slachtoffer vinden. Want een echte vrouwenwinkel met alleen maar vrouwenkleren was het en daar trof je natuurlijk nooit een hetero man. En als je er al een man-man aantrof dan was deze, net als ik, geboeid en in bedwang gehouden met een zweep. Ach, eigenlijk viel het allemaal wel mee maar een man vindt het altijd awkward om een echte dameswinkel te betreden. De ware hel is hierbij uiteraard de ici paris ofzo waar je voor je leven vecht tussen de gratis testers en vrouwen die het liefst hun hele geurenrek over je heen spuiten. Het angstzweet staat al op mijn handen tijdens het typen, of het komt omdat het lekker warm is buiten en hierdoor ook binnen de temperaturen oplopen tot boven konijnenkooitemperatuur. Ja ik denk dat konijn Lucky er koeler bij zit dan ik. Ow jongens ik dwaal af, waar was ik. Owja die kledingwinkel.
Ik gaf mijn ogen dus goed de kost en zag gigantische borden met 30% korting, en op=op en ”graaien voordat een ander ermee vandoor gaat” (nouja die laatste verzon ik er zelf bij want ik moest me toch wát amuseren) Ze kocht uiteraard een strak, kort rokje van die 30% korting stapel en er begon me iets te dagen. Na al die jaren zag ik waar het om ging! KortER niet kortING. Hoe dan ook, ik liet haar dat rokkie passen, genoot van het uitzicht (Voorbeeld: ”en? hoe staat het me? ” > *Kwijl*…. ”aha, goed dus, dankje Tim”)

Jullie vragen je uiteraard af hoe ik in een dameswinkel terecht kwam (dat zei ik al, bont en blauw geslagen en meegesleurd, misschien zijn mannen niet langer het sterke ras… Of het zegt eerder wat over mijzelf) maar dat is weer een heel andere column story 😉 Voor vandaag praten we over die kortere rokjes en als jullie het nog lang volhouden dan lezen jullie ook nog een afsluitende anekdote over (jawel) SCRUBZOUT :d En ja, dat wordt heel interessant en een beetje pijnlijk.

Hoe dan ook. Het lijkt de laatste jaren wel meer een trend te worden, hoe korter hoe beter en je moet onderhand zowat niet meer met de benen over mekaar kunnen zitten als vrouw om het mode te kunnen noemen. Ja ja ik overdrijf maar toch valt het hier en daar op. Neem nou met carnaval, en hoewel ik een gruwelijke anti-carnavalist ben kreeg ik foto’s op dit scherm tijdens die dagen, met rokjes. Kórte rokjes. Zo’n korte rokjes dat ik inderdaad wel zie dat menig beschonken dronkelap denkt van ”Hej, een uitnodiging, laten we die diepe spelonken des vrouwens maar eens verder uitdiepen.” Gewapend met mijnwerkershelm zullen zij dan tijdens hun expeditie de spelonken verkennen en wie weet komen ze nog stalactieten tegen ook nog. En ja stalactieten, je weet wel die hangende pegels aan de rotsplafonds. En ze heten tieten omdat, nouja omdat ze hangen dus… Juist ja, we dwalen wéér af, waarom ben ik in godsnaam columnist geworden zeg 😛 Gelukkig lach ik er zelf waarschijnlijk nog het hardst om. Terug naar de rokjes >>>

De rokjes, de rokjes, misschien vinden sommige vrouwen het ook fijn om de ogen van ons als mannen als magneten naar die benen te trekken. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar dan hoeven ze toch niet zó kort te zijn toch? Ik weet het niet hoor maar als ik naar mezelf kijk (in spijkerbroek, niet in rokje) zie ik zo ook wel dat ik lange stelten heb. Natuurlijk hebben niet alle vrouwen een aangeboren ”all-legs” type zoals uhm.. nouja deze vrouw:
long-legs
Dus misschien is het dan wel noodzakelijk om die rok niet te lang te maken want daar komen je benen mooi in uit. En ja je kont ook, hoor ik mezelf zeggen maar dat hangt natuurlijk wel af van het type rok, type stof, kleur, licht, kleuren van de onderkleding. Wow ik klink als een ware metroman, misschien moet ik toch wat minder met vrouwen naar de kledingwinkels gaan 😉 Even by the way: ik heb een nieuwe zomerjas, geen korte! En dit voegt niets toe aan de column dus we gaan maar naar de afsluiting. Onee wacht, stop, lees rustig verder, we zouden het nog hebben over dat scrubzout:

Nou, ik kreeg de tip van een vriendin om mijn armen en benen (hah gay!!!)


lekker zacht te laten aanvoelen met *tromgeroffel* scrubzout! Nu vond ik een potje lavendel scrubzout en zo gezegd, zo gedaan, ik gebruikte dit bij het douchen afgelopen week. (En ja dit klinkt alsof ik maar 1 keer per week douche maar dat is natuurlijk niet zo). Ik schuurde en scrubde en spoelde erna lekker alle zout af en er was niks aan de hand. Ja inderdaad, ik voelde overal lekker zacht aan (denk niet te vér door, woeps daar ga je al) en ging lekker slapen. Maar de volgende dag, ow man, de volgende dag had ik overal constant jeuk. Nouja overal, meer op de minst charmante plekken en ik had zo goed mijn best gedaan met de scrub dat ik waarschijnlijk nog amper een bovenste huidlaag over had en het jeukte als een tierelier. De hele dag ging het maar *krab krab krab* en nu kreeg ik vandaag dan eindelijk de tip om erna nog wat body lotion te gebruiken. Maar die heb ik niet, dammit! Ik ben een man!!! owja… almost forgot, zou ze bijna zeggen… Zucht… Die tipgever… was mijn moeder 😛

Dankjulliewel voor het lezen van alle columns dusverre en ook zeker voor deze. Ik heb zelf veel moeten lachen tijdens het schrijven en ik weet zeker dat een aantal van jullie ook van zijn stoel valt van de lach. You’re welcome 😉
Dit was alweer de 34e editie en ik hoop er nog veeeeeel meer te maken.

Geniet van jullie zondag, liefs
Tim Theo Martin Nelson Hendriks (c) 2014

2 Replies to “Kort, korter, kortst”

    1. Dank u dank u, en weer bedankt voor het lezen, vaste lezer dat je bent 😀
      Het allerbeste voor de mooie dagen die we hebben en gehad hebben en succes met alles!

Leave a Reply

