Dingen die je wel kan zeggen tegen je konijn maar niet tegen je vrouw

baby_bunny_rabbit_stickers-rb1228ce678384c80ab4518affbaef1d8_v9waf_8byvr_324

Howdy daar,

Vandaag weer een snel tussendoortje in de column, een nieuw schrijfseltje en heel erg kort want ik moet me zo klaar maken voor de wedstrijd. Niet om het veld op te gaan maar om mee te juichen en te genieten van wat hopelijk (en ik geloof er in) een sensationele overwinning wordt voor Nederland 😀

Vandaag presenteer ik: ”Dingen die je wel kan zeggen tegen je konijn maar niet tegen je vrouw”

– En nú je hok in, anders geen eten voor jou
– Als je nu braaf gaat spelen, krijg je straks een lekkere knabbelstaaf
– Je bent wel weer erg in de rui hè?
– Ik zal je even borstelen want dat is alweer een week geleden
– Kom, dan vul ik je fles even
– Blijf nou staan anders kan ik je nooit pakken
– Zit je nou alweer onder het bed?
– Je doet ook niets anders dan liggen en eten zeg!

Zo, dat was weer even genoeg, deze zondag weer de gebruikelijke uitgebreide column. Het onderwerp is nog zeer geheim, zelfs ik weet niet waar het over zal gaan 😉 Geniet van het voetbal en WIN WIN WIN voor ons oranje! Jullie kunnen het!

Tim Theo Martin Nelson Hendriks (c) 2014

Leave a Reply

