1e plek finale postcompetitie Limburg

2014-12-28 14.57.26 20141228_145930 20141228_150003 20141228_150251

1e plek finale postcompetitie Limburg, Zeeland en Brabant met 335 punten. Trouwe support van John, Marga en mams en paps. Heel blij en heel gemotiveerd om nóg beter te worden tijdens de hoofdklasse competitie in 2015!
____________________________________________________________________________

Heerlijk bijkomen van de finaledag te Belfeld. Als kampioen nieuwelingen 2014 sluit ik dit schietseizoen af en ben dik en dubbel tevreden met mijn resultaten, mijn inzet en iedereen om mij heen (trainers, clubgenoten, familie) die de steun in de rug waren gedurende dit zware jaar Veel tijd voor rust is er niet gezien ik morgenavond om 18:00u met mijn andere hobby (Pokercity / Pokertoernooien te Nederland) strijd om een plaats in dag 2 van het 330 deepstack toernooi. Aantal deelnemers maximaal 2x 110 (dag 1a + dag 1b (morgen) ). Nu wel alvast mega veel succes gewenst aan pokerbuddies Milko Van Winden en Mitch Wijnands die vandaag dag 1a spelen!!! ‪#‎Sharksontour‬

 

 

Leave a Reply

