Bazenuiteinde van 2014

20141231_004338

”Hoe ben ik dan 2015 in gegaan zullen jullie vragen? Nou… slapend!”

Wat anders dan te roepen dat het een bazenuiteinde van 2014 was? Uit het niets kwamen ”Melk-koe” en ”FysioTim” door naar de finaledag afgelopen dinsdag tijdens de 330 deepstack, het laatste poker series toernooi van 2014! Onze trouwe railer en pokerspeler ”Mitchke92” heeft ook iedere hand kunnen volgen na zijn deelname in dag 1a en zonder zijn bemoedigende woorden was het misschien allemaal heel anders gelopen. En wat een fun hebben we gehad (met de kipfingers, de knuffelkoe, de pokerfanatiekelingen / fans), alle avonden hebben we gefeest alsof we zojuist miljonair waren geworden wat uiteraard niet eens in de buurt kwam van het werkelijke bedrag maar voor ons gevoel was het zo. Nieuwe telgen in de partycommunity die avonden waren de heer ”Rassi” en ”FishermanFV” die ik nog maar een aantal uur voor ons feest losbarstte leerde kennen. Maar dat mocht de pret niet drukken: het regende al snel kipfingers en whisky en de uren vlogen voorbij.

Hoe dan ook, het heeft op facebook genoeg berichten geregend over onze ”monsterprestatie” en het deel ”going out with a bang” is bij deze geheel afgevinkt! Hoe ben ik dan 2015 in gegaan zullen jullie vragen? Nou… slapend!

Nee serieus, tijdens de toernooidagen hebben we met ons allen in die 3 dagen ik denk een uurtje of 5 slaap gehad in totaal. Daarbij heb ik ook gewoon overdag mijn werkzaamheden als therapeut uitgevoerd waarbij ik gedwongen was om zonder avondeten die toernooien te gaan spelen. Gelukkig was de toernooizaal gevuld met appels, bananen en lolly’s om me op de been te houden. Gezond eten was anders maargoed voor 1 keer moet het kunnen (en normaal vallen deze toernooien in de weekenden en niet doordeweeks). Vandaar dus het slapende doorhouden tijdens oud op nieuw. Ik bedacht me: ”Ik zal wel wakker worden van de vuurpijlen wanneer ik slaap”, maar niets bleek minder waar πŸ˜‰

En nu dan?

Nu is het 2015, een jaar dat we uiteraard weer met onze poker 3-eenheid ”Sharks on Tour” talloze toernooien in Nederland langsgaan op jacht naar het grote geld en eeuwige roem. (Doen we eigenlijk altijd wel maar toch het vermelden wederom waard, je moet toch een hobby hebben). πŸ˜‰ 10906276_786315708105922_1664249979227225645_nSharks on tour #Sharksontour

Wat betreft de schietsport heb ik dankzij mijn kwalificaties en resultaten tijdens de competititie me verzekerd van een plekje in de hoofdklasse luchtpistool en zal ik morgen alweer mijn 1e training van 2015 hebben πŸ™‚ Zin in! Verder zijn we met onze club S.V. Grensschutters ook bezig met een verhuizing in voorjaar 2015 om naar een betere clublocatie te gaan. Genoeg werk aan de winkel (beter gezegd: club) dus.

Met zoveel hobby’s dwingt het een autist als mij uiteraard om een strak schema op te stellen. Een letterlijk en fysiek schema wat ik iedere week uitprint en op mijn kast plak zodat ik er niet omheen kan. (Nouja omheen wel, ik loop liever om de kast heen dan dΓ³Γ³r de kast heen maar alles is mogelijk in huize Hendriks). We gaan gewoon op de gezonde toer verder dus het zal weer fruitshakes regenen in de ochtenden (thanks Krischa), vergezeld met een shitload aan ontbijtgranen, verder lange werkdagen en 2x in de week training op de schietclub. Voor het eerst heb ik nu ook vaste pokeravonden (inclusief trainingen en het geven van lessen op internet) ingeroosterd. Dit zullen korte ”werkmomenten” worden van 5×2 uurtjes per week. Ja ik ga het na een ongeregeld schema nu toch structureren en echt fatsoenlijk en netjes als bijbaantje beschouwen. Dat mag na 6 jaar best wel een keer πŸ˜› Dit ook om te voorkomen dat ik, zoals in 2014 veelvudig het geval was, een onregelmatig slaappatroon ontwikkel. Nu staat er braaf bij iedere avond om 23:00u: BEDTIJD. Met hoofdletters! πŸ˜›

Wat meer in 2015?

Nou een bezoekje aan mijn zusje in Curacao, een moment waar ik nog het meeste naar uitkijk van alles. Dan kun je me nog honderden pokertoernooien geven, of tig schietwedstrijden en overwinningen maar die vallen allemaal in het niet bij het weerzien en herenigen met mijn zusje. Toen zij in September ons koude kikkerlandje verliet voor het zonnige eiland was het uiteraard spannend hoe het lopen zal. Nu heeft ze daar een stabiel en prettig leven opgebouwd en ik kan niet wachten dit met eigen ogen te zien. Verder wordt het ook mijn enige echte vakantie gezien de afgelopen jaren dus dat is ook wel wat waard πŸ˜‰ (En ja, ik ben benieuwd naar de pokerscene op het eiland, er schijnen nogal wat highrollers te wonen namelijk).

Verder kunnen de goede voornemens me aan de reet roesten. Ik verander namelijk niets, heb nog steeds geen zin in een vrouw in mijn leven (ook geen man, sorry guys) en vind het allang best om op de bank een boekje te lezen met mijn konijn langs me πŸ˜‰ Die zeuren en kosten in ieder geval een stuk minder hahahaha.

vuurwerk-achtergrond-bij-het-water

Een heel fijn 2015 in ieder geval allemaal, we gaan weer lachen!

Tim Theo Martin Nelson Hendriks (c) 2015

2 Replies to “Bazenuiteinde van 2014”

  1. Hi Tim voor jouw ook een heel mooi en goed sportief…weerzien… 2015…. Groetjes Marina en Will

Leave a Reply

