Nieuwe knie blaast concertactiviteiten nieuw leven in

En precies zo was het!

Juli 2015 werd mijn vader aan zijn knie geopereerd voor een totale knieprothese. Pap zou pap niet zijn als hij daar niet gigantisch optimistisch mee omging: hij kocht zich bijvoorbeeld alvast nieuwe schoenen die hij meteen na de operatie zou aantrekken 😉 Verder was uiteraard het slotconcert Rowwen Hèze al lang en breed geboekt en dit zou symbool staan voor de deadline waarop paps weer zou gaan springen met de knie. Een optimistisch doel? Misschien, maar we hebben hier ook met een rasoptimist te maken. Hij zou de doktoren in Geldrop wel eens even een poepje laten ruiken. Kan niet bestaat niet!

Als ik met mensen over mijn vader spreek krijg ik veel reacties in de trant van: ”wow wat gaaf dat hij dat nog doet”  en ”ik wou dat mijn vader zo was”. En dat is nou precies de bedoeling van paps: in de opvoeding van zijn kinderen, al ben ik inmiddels al 26, talloze positieve herinneringen achter laten. ”Dan denk je nog eens terug aan mij als ik er niet meer ben”. Een raar onderwerp misschien maar uiteraard gaan we allemaal een keertje de pijp uit, het hoekje om, onder de groene zoden etcetera. Dan heb ik altijd nog de herinneringen en beeldmateriaal van de toffe dingen die we samen altijd deden. En wie wil nou geen uitvaart op de muziek van Rowwen Hèze? 🙂

Hoe dan ook, gisteren was het een spetterend slotconcert, check hieronder de beelden en vergeet niet: Wacht niet tot later maar doe nu alvast leuke dingen met je vrienden, collega’s of zelfs kinderen, want voor je het weet is het leven voorbij!

Tim Theo Martin Nelson 2015

2 thoughts on “Nieuwe knie blaast concertactiviteiten nieuw leven in

  1. Na jouw liefdesverklaring gericht aan je Pa heb ik dus niets meer toe te voegen.
    Geweldig die liefde voor je pa. Echt Tof! Blij ook dat hij zo snel is opgeknapt, en dat is goed.

Leave a Reply

