Het meisje van de post

Zondag liep ik naar de brievenbus
en daarbinnen lag een brief
een pakketje om op te halen
met een handschrift o zo lief

Vandaag dus naar het ophaalpunt
en wie had dat gedacht
een meisje met een warme blik
en een betoverende lach

Dat er rembours betaalt moest worden
wist ik veel wat dat was
maar haar gouden aanblik
bracht mij volledig in mijn sas

Nu ben ik hopeloos verliefd
op het meisje van de post
dus ga ik snel een brief verzenden
heb er schijt aan wat het kost

(c) 2016 Tim Theo Martin Nelson Hendriks

Leave a Reply

