Image

Upcoming: #ValkenburgPS 28-30 dec

Zin in, Valkenburg: kerstkaarten tussen kerst en oud op nieuw. En mijn eerste toernooi als 28-jarige ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜Œ Wat wil een mens nog meer? Oja! FT would be nice! #FTdreams
———————————————

#Pokerupdate #Fysiotimpoker #Sharksontour #ValkenburgPS
Woensdag 28-12 (ja morgen dus) start ik om 14:00u met ons jaarlijkse ”kerstkaarten” uitstapje. Het 550 main event dag 1a tijdens de Valkenburg Poker Series. Updates onder dit bericht maar met name op Twitter! Dit zal voor mij het eerste toernooi zijn als 28-jarige en laat het morgen ook de 28e zijn en je weet dat ik dan weer allemaal droomscenario’s voorbij zie komen. Of ze nu uitkomen of niet ๐Ÿ˜‰ . Mijn mede Sharks On Tour buddy’s schrijven zich in voor 1b die een dagje later begint (donderdag). Uiteraard zal ik hen komen aanmoedigen donderdagavond en hoop dat we met veel mensen doorstoten naar dag II welke op vrijdag 30-12 om 18:00u van start gaat. Zoals altijd: VAMOS! ๐Ÿ˜Ž๐Ÿง
////////////////////////////////////////
Follow me @:
Skype โ€” tim.hendriksfysio
Twitter โ€” http://twitter.com/FysioTimPoker
Youtube โ€” http://www.youtube.com/c/timhendriksgitaar
WordPress โ€” https://fysiotim.wordpress.com/

Leave a Reply

